sâmbătă, 20 august 2011

La inceput a fost...

Am descoperit, normal, pe net, toata nebunia asta cu fasiile de hartie...apoi am vazut o lectie deschisa la o scoala speciala din Campina...mi-a placut la nebunie si m-am hotarat sa incep
Culmea, peste tot citisem ca aceasta activitate este total relaxanta...pe mine m-a enervat atat de tare la inceput, incat am vrut sa renunt...
DAR!! Mi-am confectionat singura instrumentul de lucru- papuela, am taiat fasiile de hartie cu aparatul de distrus acte ( l-am imprumutat de la scoala  si am inceput sa lucrez...a iesit ceva si de atunci sunt total pasionata de quilling.
Quilling a fost si modalitatea in care ii linisteam pe copiii de la scoala si ii atrageam intr-o activitate constructiva, care sa ii determine sa coopereze intre ei sau macar sa ii faca utili.
Si de atunci am facut martisoare, felicitari ( multe ), dar si tot felul de decoratiuni, toate in tehnica Quilling.
Primele mele incercari apar mai jos:







Acum m-am perfectionat, mi-am cumparat setul original Quilling, am fasii de hartie taiate la perfectie, mi-am cumparat foarte multe carti...si nu ramane decat sa invat sa fac si bijuterii Quilling....VA URMA :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu